هوای اصفهان برای عموم شهروندان ناسالم شد

به گزارش باغ من، مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان اظهار داشت: شاخص کیفی هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۵۹ برای عموم شهروندان ناسالم اعلام می شود.

بابک صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به آخرین وضعیت کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان عنوان کرد: میانگین شاخص کیفی هوا در این شهر طی ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۰ بامداد امروز با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۵۹ در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد.
وی اضافه کرد: روز گذشته هم میانگین شاخص کیفی هوا در اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۴۰ مبین حاکمیت هوای ناسالم برای گروه های حساس در این شهر بوده است.

هوای اصفهان

مدیرامور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه هم اکنون شاخص کیفی در ایستگاه های احمد آباد ۱۶۷، استانداری ۱۷۲ ف خرازی ۱۵۶ و دانشگاه ۱۷۱ در وضعیت ناسالم برای عموم گزارش می شود، افزود: کیفیت هوا در ایستگاه های پروین با شاخص ۱۲۹ و سگزی با شاخص ۱۳۶ برای گروه های حساس ناسالم اعلام شده است.
وی در مورد شاخص کیفی هوا در دیگر شهرهای استان اصفهان هم اظهار داشت: هم اکنون شاخص کیفی هوا در مبارکه با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۳۶ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و در نجف آباد هم با قرار گرفتن بر روی عدد ۹۱ در وضعیت سالم گزارش شده است.

آلودگی هوای اصفهان

آلودگی هوای اصفهان
آلودگی هوای اصفهان – آلودگی اصفهان