استقرار کانکس پلیس در پارک پردیسان

باغ من: فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از استقرار دو کانکس پلیس در ضلع های شمالی و جنوبی پارک پردیسان آگاهی داد.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا سرهنگ جمشید محبت خانی در جلسه ای که به دنبال دریافت گزارش های مردمی از حضور برخی افراد در چارچوب دستفروش در پارکینگ های پارک پردیسان برگزار شد، اظهار داشت: با خبر شدیم که برخی افراد در پارکینگ شمالی و جنوبی موجب آزار و اذیت نوامیس مردم می شوند و مبادرت به فروش کالاهای غیرمجاز و نامشروع می کنند و این مساله ناراحتی مردم را به دنبال داشته است.

وی افزود: با عنایت به موقعیت استراتژیک پارک پردیسان و تمایل خانواده ها به استفاده از این پارک، متاسفانه مواردی از سلب آسایش شهروندان گزارش شد که برای رفع آن اقدام کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، محبت خانی با اشاره به همراهی نیروی انتظامی اظهار داشت: عصر روز گذشته جلسه ای با حضور سرهنگ ظهیری – رئیس پلیس پیشگیری فاتب، سرهنگ بهاری – جانشین پایگاه دوم پلیس آگاهی و نماینده پایگاه دوم پلیس امنیت، سرهنگ دوم عبادی – رئیس پلیس بزرگراههای غرب تهران، سرهنگ بابک غلامی – معاون عملیات یگان و حمیدرضا ایلکا – رئیس حراست سازمان و دادخواه – مسئول حفاظت فیزیکی سازمان محیط زیست درفرماندهی یگان حفاظت سازمان محیط زیست برگزار گردید و به اتفاق بازدیدی از محل داشتیم. قرار شد رزمایش انتظامی در پارک انجام بگیرد تا پارک برای مجرمان ناامن شود. همین طور در دو ضلع شمالی و جنوبی پارک باز کانکس نیروی انتظامی مستقر شده گشت زنی ها در پارک افزایش خواهد یافت تا امنیت افزایش پیدا کند خانواده ها با آرامش بیشتری از فضای پارک استفاده کنند.